9 Şubat 2011 Çarşamba

Şansıma sokayım.

Bahtımı sikeyim ben bahtımı ! Kaderin oynadığı şu saçma oyuna bak …Şunu birkez daha anladım benim hiçbir işimi şansıma bırakmamam gerekiyor aksi taktirde olan bana olacak.Hala neden dert ettiğimi bilmiyorum ama yinede onu görünce bi garip oldum onu çok iyi biliyorum.Ne mutlu oldum,ne üzüntülü ama biraz sinirli.Yinede bir harekette bulunmadım bu konuda da kendimi takdir ettim.Bilmiyorum beklide artık ona karşı gerçekten bir şey kalmadı bende,kalmasın da zaten ne güzel işte bitmiş gitmiş.

Bu arada 9 gün önce bir ihracat firmasında çalışmaya başladım evime 5 dakika uzaklıkta bir yerde olan bir işyeri olduğu için de çok ta sevinmiştim açıkçası.Şirket yeni ve yabancı fakat şirkette tek çalışan var oda benim daha işe başladığımın ilk günü patron Azerbeycan’a gitti işler bana kaldı fakat ne iş yapıcam bilmiyorum,benden bilgi isteniyor fakat daha benim o konu hakkında bilgim yok.Patron’a soruyorum falanca filanca beye sor deniliyor,falanca filanca beye soruyorum Patron biliyor benim bir bilgim yok diyor.Patron’a geri soruyorum başka bir isim veriyor aynen o insanda yine patrona yönlendiriyor böyle böyle 5-6 kişi aramamdan sonra en son patron ben sana söylicem bilgileri 2 saate diyor,2 saat sonra yarım yamalak veriyor geriye kalanları soruyorum “onları da filanca bey den ara öğren” diyor fakat tahmin edersiniz ki filanca bey de bir şey bilmiyor.Her neyse çok uzatmayayım işler bu kargaşalar esnasında çözümlenemiyor doğal olarak da aksıyor ve bazı işler yapılamıyor suçlu kim ? Günah keçisi ben tabiî ki ! Hemen suçlu ben oluyorum bütün işin ceremesini çekiyorum fakat sonunda yine senin yüzünden oldu oluyor.Bu olaylar zincirlemesi çalıştığım her gün oldu suçsuz olduğum halde suçlandım.7 gün sonra patron döndü 8.günde bardak taştı bende istifamı verdim böylelikle ömrümdeki en hızlı istifam bu oldu çok detaya girmeden paylaşayım dedim bu olayı da.Şans işte napalım....

Böylelikle yine malum sıralamaya tekrar döndük; “iş lazım,kız arkadaş lazım.” Bakalım belki bu sefer ilk kız arkadaş konusunu netleştiririz mutlu iken bir işe gireriz beklide.Hehe bilen bilir bir kız vardı onun lafı ile kapatıyorum yazımı “Görüşürüz, Bol şans ! “.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder