4 Ocak 2011 Salı

Mirkelam Misali

Arabada gidiyorsun dümdüz bir yol vardır ,yol bomboş uçsuz bucaksız gibi öyle bir yolda hani gaz pedalını alabildiğince köklemek istersin ya araba hızlandıkça bir rahatlama yaşarsın o an kafandaki bütün sorunlar gözünün önüne gelir (en azından benim birçok defa öyle oldu) ve hepsinin ne kadar da anlamsız ve boş olduğunu anladığında bir gevşeme yaşarsın ya aha ben onu istiyorum şuan.Çünkü o kadar çok sıkıldım ki hayatımdaki belirsizliklerden ve boşluklardan öyle bir rahatlamaya çok ihtiyacım var.”Eee bunu yazıcağına atla arabana gezin biraz?! “ demeyin araba geçici bir süre yok olsa bende biliyorum turlamasını.

Ne yapıcağız o zaman ? Ne bileyim işte böle bir şeyler yazarak belki rahatlarım dedim.Hazır başlamışken açılayım o zaman,yakın çevreminde bildiği üzere yaklaşık 2 senedir herhangi bir ilişkim olmadı ne ciddi olarak nede günübirlik evet uzun bir süre fakat şu 2-3 ay öncesine kadar gerçekten de aramıyordum çünkü çok üzülmüş çok hırpalanmıştım.Tamam bende hırpaladım biliyoruz ama yok bana yapılan çok fena oldu be arkadaş.Malum şahsı hakikaten artık aramıyorum kendisinden de zaten 1 senedir haber almıyorum.Onu değil ama bir ilişki içerisinde olmayı merak edilmeyi özlenilmeyi özledim.Ulan en azından cep telefonum bir işe yarıyordu şimdi arama kaydına bakıyorsun akyan,barış,babam ve kardeşim yazıyor,mesajlara bakıyorsun son gelen mesaj Turkcell 20TL yükle şu kadar mesaj hakkı kazan falan filan diyor.Bu bile artık koymaya başladı o yüzden karar verdim ve evet kararlıyım bu sene kesinlikle bir çabam olucak en azından deniyeceğim geçen senelede bahanem vardı muaf idim fakat bu sefer kaçarım yok.

Hani en başta söylediğim bir rahatlama ve her şeyin anlamsız ve boş olduğunu fark etme  bir gevşeme falan dedim ya, Hah ! ben şimdi dışarıya çıkıyorum bok varmış gibi…siz bu satırları okurken ben şu soğuk havada gecenin bu vaktinde dışarıda Mirkelam misali koşuyor olucağım.Neden mi ? o dediğim duyguyu falan böylede yaşıyorum da ondan.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder