31 Aralık 2010 Cuma

Yeni sene,yeni maceralar.

Bu gece saat 24:00 da bir senenin daha sonuna gelmiş olucağız.”Einstein detected” demeyin birşey anlatıyoruz şurda! acısıyla,tatlısıyla,sevinci ile mutlulukları ile … aman yeter baydım.Şu bir yıl içerisinde neler oldu? Şöyle bir hatırladığımız kadarı ile sıralayalım isterseniz;

Barış içindeki vandalı keşfetti.

Kenan Sofuğlu Supersport Şampiyonasın da Dünya birincisi oldu.

Fenerbahçe timsah yürüyüşü eşliğinde 2 dakikalık şampiyonluğunu kutladı.

Fizy kapandı.(tekrar açarlar ya)

Ömrümdeki en uzun iş tecrübemi yaşadım.

Özgür İrban 5 yıldan sonra Almanya dan Türkiye ziyaretine geldi.

12 Eylül Referandumu.

İsrail askerleri Türk yardım gemilerine saldırıp insanları katletti.

Uğur Komando oldu hahaha (dayanamadın güldüm yine)

Deniz Baykalın SEX kasedi çıktı.(ulan bi bizim çıkmadı)

Ozancan beni kafa yaparken mutlu oldu.

U2 konseri  ve Bono’nun köprüde yürümesi için kapatılan köprü ve bunun günlerce haberlerde süper bir olaymış gibi anlatılması.

Basketbol milli takımımız Dünya 2.si oldu Tayyip 2 milyoncuk prim verdi.

Aykan Epic fail serüvenlerine yine altın harflerle yenilerini ekledi.

Kpss kopya skandalı,skandal sonrası tekrar yapılan sınav ve sonuçun yine değişmemesi.

Barışı sarhoş edicem eğlenicem dedim bende sarhoş oldum King de göt üstü merdivenlerden indim üstüne portekizli adama "dostum sen türksün biliyorum benimle dalga geçme" dedim ama bunu ingilizce soruyorum kafaya bak.

Wikileaks Belgeleri .

Karşı Daireye 2 Hostes kız taşındı sübanallah !

Ali Ağaoğlu ve Eşsiz oyunculuğu ile hafızalara kazınan zeka ürünü reklamları.(Hele Sinan Çetin ile olanı yok mu …)

Zonguldak'daki Türkiye Taş Kömürü Kurumu Maden Ocağında gerçekleşen patlama sonucu birçok insan hayatını kaybetti ve ardında T.C Başbakanı “kader” demesi.

Metin Şentürk 303.62 kmh ile Dünya Engelliler Hız Rekorunu kırmıştı.(Altımda Ferrari trafiei kapalı dümdüz yolda ve yanımda Volkan Işık copilotluğu ile pek zor bir şey değil açıkçası)

Irak'taki çok uluslu gücün adı "Amerikan Güçleri-Irak" şeklinde değiştirildi.

İsveç'te zorunlu askerlik uygulaması kaldırıldı.(bu İsveç yeminle cennet)

Ve daha birçok olay.İllaki atladığım hatırlamadıklarım olmuştur onları da bir zahmet siz paylaşın.Başlangıçta demeye çalışırken sıkıldığım gibi acısıyla tatlısıyla… eee yine baydım arkadaş,işte bir yılda böyle gariplikler bitti seneye ne muziklikler ne saçmalıklar görüceğiz merakla bekliyorum şahsen.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder