21 Aralık 2010 Salı

Yerli Yersiz

Selam herkese,

“Oha Daş blog damı yazmaya başladın a.k ? !” diyenler vardır diye tahmin ediyorum.Napayım çok sıkılıyorum arkadaş kendime meşgale arıyordum ki bu geldi aklıma arada böle saçma salak yerli yersiz şeyler yazıcam artık en azından zaman geçer kim bilir belki de bazı belirteceğim fikirlerde mutabık olduğum insanlar da çıkar.Şimdi ben bunları yazıyorum ya kesin şu Ozancan İlber Demir adlı şahsiyet bu yazıların sonuna bi yorum atar ve bütün enerjimizi siker atar,önemli değil bro sen böylede güzelsin ;)

Başlıktan da anlaşılacağı üzere yerli yersiz şeylerden bahsedicem, “Benzin nerde 4 liradan satılıyor ? ben hiç görmedim.” demiş maliye bakanı olacak angut! Artık ciddi ciddi taşak geçiyorlar milletle.Yılmaz Morgül 82 doğumlu olduğunu söylemiş, yuh ! O 82 doğumluysa ben 2000 liyim.Cem Gariboğlu nun dedesi hayır olsun diye kız yurdu açacakmış,bir nevi mezbaha olur o da küçük cem cezasından beraat edince.Egemen Bağış diye bir zırto nun ceketine yazık olmuş vah vah vah.Odtü gençlerinden bir kısmı polis barikatına dayanıp uzun eşek oynamışlar ?! abi bence çok salakça bir protesto yöntemi yumurta daha güzeldi valla,protesto dan sayılmaz bile bence ama işte medya üstüne düştü bişeyler oldu işte. Johnny Depp ve Angelina Jolie filmi olan The Tourist filmi çok kötüymüş.”Yoo bence hiçte öyle değil !” deyimi ile bu söze de bir son veriyorum.

Bu yazımın sonuna geldik hadi dağılın ulen ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder